E-mailmarketing
Benut jouw adressenbestand optimaal en houd contact met je klanten. behaal resultaat met e-mailmarketing. Kies uit een van mijn drie e-mailmarketing pakketten:
Waarom e-mailmarketing
Met e-mailmarketing maak je van prospect klanten. Van bestaande klanten verhoog je met e-mail jouw ROI (return on investment). E-mail is een krachtig marketinginstrument, zolang je weet hoe je het moet inzetten.
De voordelen:
- Maak je van prospects klanten
- Verhoog je jouw ROI (return on investment)
- Houd je contact met (potentiële) klanten
Mijn werkwijze
Met e-mailmarketing kun je diverse doelen bereiken. Denk aan het converteren van prospects naar klanten, het stimuleren van (herhaal)aankopen, het informeren van jouw doelgroep of het verhogen van de klanttevredenheid. E-mail inzetten? Dan bekijken we eerst wat jouw doelen zijn en hoe we deze met e-mailmarketing gaan bereiken.
Afhankelijk van jouw doel kiezen we de meest geschikte e-mailvorm. Is informeren je voornaamste doelstelling? Dan sluit een maandelijkse e-mailnieuwsbrief hierop aan. Gaan we ons richten op (herhaal)aankopen? Denk dan aan e-mails met relevante producten voor de ontvanger. Het middel dient het doel. Dat geldt overigens ook voor het e-mailmarketing systeem. We kiezen wat het best bij jou aansluit. Ik kan met verschillende bekende e-mailsystemen uit de voeten.
Bij e-mailmarketing is relevantie essentieel. Veel mensen ontvangen per dag verschillende mailings. Wil je resultaat behalen? Dan moet je er tussenuit springen. Dat doe je om te beginnen met een pakkende onderwerpregel. Daarnaast moet de inhoud van de mailing aansluiten op de behoeftes van de doelgroep. Ga niet spammen door je hele adressenbestand dezelfde e-mail te sturen. Dat levert je vooral uitschrijvingen op.
Met online teksten jouw doelstellingen bereiken?
Mijn teksten zijn resultaatgericht, SEO-proof en converterend. Laten we vrijblijvend kennismaken!