SEO-webpagina’s

Creëer vindbaarheid voor jouw producten of diensten. Zorg dat je pagina’s aansluiten op waar jouw klanten op zoeken. Het SEO-zoekwoordenonderzoek is het fundament voor jouw online vindbaarheid, de SEO-webpagina’s zijn de draagmuren. Kies uit een van mijn pakketten:

Klein
165,-
1 SEO-webpagina
SEO geoptimaliseerd
500 tot 600 woorden
o.b.v. gesprek over uw business
1 revisie-ronde
Plaatsing op jouw site
Ja, dit wil ik
Middel
650,-
5 SEO-webpagina's
SEO geoptimaliseerd
500 tot 600 woorden
o.b.v. gesprek over uw business
1 revisie-ronde
Plaatsing op jouw site
Ja, dit wil ik
Groot
995,-
10 SEO-webpagina's
SEO geoptimaliseerd
500 tot 600 woorden
o.b.v. gesprek over uw business
1 revisie-ronde
Plaatsing op jouw site
Ja, dit wil ik

Het belang van webteksten

Webpagina’s zijn de vaste pagina’s van je website. Idealiter vatten de webpagina’s de essentie van jouw onderneming samen. Ze vertellen wie je bent, wat je doet en waarom men voor jou moet kiezen. Webpagina’s zijn ook dé pagina’s waar je goed op gevonden wilt worden.

De voordelen

  • Je vertelt wie je bent en wat je doet
  • Je wordt gevonden op (een of meer) zoekwoorden
  • Je zet bezoekers aanzetten tot actie

Mijn werkwijze

Een goede SEO-webpagina is geoptimaliseerd op (een of meer) zoekwoorden. Deze komen terug in de belangrijke aspecten van de pagina. Denk aan de paginatitel, eerste alinea, tussenkoppen en URL. Welke zoekwoorden we voor jouw webpagina’s gaan gebruiken bepalen we samen aan de hand van een zoekwoordenonderzoek. Het zoekwoordenonderzoek vormt het fundament. Op basis daarvan kunnen we de webpagina’s (draagmuren) gaan optrekken.

Met een goede SEO-webpagina trek je bezoekers naar je website. Vervolgens overtuig je hen voor jou te kiezen. Wat nog rest is een goede call-to-action om de bezoekers te laten converteren. Dit is zonder twijfel een van de belangrijkste onderdelen van de pagina. Want meer bezoek naar je website trekken is leuk, het kan je pas wat opleveren als je met hen in contact kunt komen. Voorbeelden van call-to-actions zijn:

  • Het downloaden van een document
  • Het aanvragen van meer informatie
  • Het invullen een contactformulier

Voordat ik start met schrijven bepalen welke zoekwoorden we gaan gebruiken, hoe we jouw bezoekers gaan overtuigen en welke conversie we hen gaan aanbieden.

Mijn onderwerp is ingewikkeld…

Met online teksten jouw doelstellingen bereiken?

Mijn teksten zijn resultaatgericht, SEO-proof en converterend. Laten we vrijblijvend kennismaken!